هوشمندانه تجارت کنید

مشتریان خود داشته باشید.
در پلتفرم تجاری بن تیک، محصولات و خدمات خود
را بازاریابی کنید، فروش اینترنتی را افزایش دهید و تعامل موثر با
شروع ورود به پنل

مراحل ثبت نام

بن تیک یک پلتفرم ارتباطی، مدیریتی و تجاری بین کسب و کارها و مشتریان می‌باشد. با انجام مراحل زیر ‌می‌توانید کالا و یا خدمات کسب و کار خود را در بن تیک معرفی و فروش آنلاین داشته باشید.
ویــــــژگـــــی ها

رقابت

  • استفاده صحیح و دقیق از تکنولوژی در توسعه و رونق کسب و کار، امکان رقابت در عرصه های تجاری را فرآهم می نماید. در بن تیک، از فناوری های رایانش ابری، هوش مصنوعی و اینترنت اشياء برای این منظور استفاده شده است.

برند سازی

  • اگر اشتیاق برای ارائه کالا و یا خدمات با کیفیت بسیار خوب دارید، بن تیک برند شما را معرفی و ابزارهای لازم جهت تقویت آن در اختیار شما قرار می دهد. ارزش و اعتبار کسب و کار خود را بیشتر کنید.

امنیت

  • امنیت اطلاعات مهمترین ویژگی در ارائه خدمات نرم افزاری به کسب و کارها است. در بن تیک، با تیکه بر زیرساخت های قدرتمند رایانش ابری و متخصصین توانمند در حوزه امنیت سایبری، با خیالی آسوده از کسب و کار خود محافظت کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های بن تیک

  • امکان تعریف مشخصات کالا و خدمات توسط کاربر (کسب و کار)
  • مدیریت موجودی انبار در هر لحظه
  • نمایش فروشندگان و عرضه کنندگان بر روی نقشه
  • استفاده از بارکد خوان جهت اعتبار سنجی خرید های انجام شده
  • امکان کسب درآمد به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • ارائه محصول به بازار با بیشترین سرعت و بدون واسطه
  • دستیابی به اطلاعات ارزشمند برای شناسایی و جذب مشتریان
  • قابلیت استفاده از تبلت و یا تلفن همراه در فروشگاه
  • دستیابی به گزارش های متنوع فروش در هر مکان و هر زمان

فرآیند فروش و تسویه

one

تعریف کالا و خدمات

در این مرحله فروشندگان کالا و یا ارائه‌دهندگان خدمات می‌توانند اطلاعات مربوط به کالا‌ها و خدمات خود را که شامل مواردی مانند عکس ، توضیحات ، شرایط استفاده و قیمت گذاری می‌باشند را در سیستم وارد نمایند تا در فروشگاه اینترنتی در معرض دید مشتریان قرار بگیرد.

two

بازاریابی و فروش کالا و خدمات

 در این مرحله فروشندگان می‌توانند با استفاده از ارائه تخفیفات و یا پروموشن‌ها به منظور ترغیب مشتریان، محصولات و خدمات خود به فروش برسانند.

three

ارائه خدمات و یا ارسال کالا به مشتریان

تحویل کالا می‌تواند بنا به درخواست مشتری به دو صورت ارسال و یا تحویل در محل مشتری صورت گیرد و دریافت خدمات تنها به صورت حضوری انجام می‌پذیرد. این مرحله با ابطال کوپن مربوطه توسط فروشندگان به پایان می‌رسد.

Bontik-Web-Detail-40

تسویه حساب با بن تیک

بن‌تیک با گذشت یک هفته از ارائه کالا‌ها و یا خدمات به مشتریان توسط فروشندگان عملیات مربوط به تسویه حساب با فروشندگان را صورت می‌دهد.

نرم‌افزار‌های ارائه شده به فروشندگان

با استفاده از بن‌تیک می‌توانید بهره‌وری لازم را از مزایای نرم‌افزار‌های ارائه شده که در این بخش معرفی شده‌اند، بدست آورید.
مدیریت ارتباط با مشتری: شما برای سود آوری نیاز به برقراری ارتباطی مناسب با مشتریان بالقوه و فعلی خود دارید. مشتریان سرمایه اصلی کسب و کار شما هستند و حفظ، نگهداری و ارتباط با آنها ،شاید کلیدی ترین تاکتیک افزایش فروش و گسترش فعالیت اقتصادی شما است. ما در بن تیک مجموعه کاملی از ویژگی ها و قابلیتهای مورد نیاز برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود را در اختیار شما قرار می‌دهیدم.

مدیریت مشتریان (CRM)

پنل مدیریتی: با وجود داشبورد های مختلف، امکان کنترل و نظارت سریع بر عملکرد تمامی سیستم و چرخه فروش وجود دارد. ابزارهای متنوعی برای نمایش گزارشهای سیستمی تولید شده تا کمک شایانی به تصمیم سازی های مهم در زمینه کسب و کار نماید.

سامانه مدیریت گزارشات و داشبورد ها (Dashboards)

بازاریابی اینترنتی: توسط سیستم بازاریابی، شما قادر به کنترل چرخه بازاریابی و ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات و یا خرید کالا خواهید بود. مجموعه روشها و ابزارها برای افزایش آگاهی از خدمات و ارزش آفرینی در حوزه برند شما تهیه و در اختیار شما قرار گرفته است.

سامانه بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)

مدیریت انبار: کنترل موجودی انبار یکی از پر چالش‌ترین مسائل فروشندگان کالا می‌باشد. این سیستم علاوه بر کنترل موجودی انبار بر اساس ورودی و خروجی‌های صورت گرفته، در صورت کمبود موجودی هر کالا این موضوع را اطلاع‌رسانی می کند تا تامین کنندگان در اسرع وقت این کمبود را جبران کنند.

سامانه مدیریت انبار (Inventory )

پرسش های متداول

آیا می‌توانم به اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته باشم؟

بله، اطلاعات مشتریان از جمله دارایی های هر کسب و کار تلقی میشود. اگر چه این اطلاعات از سمت مشتریان، ممکن است به عنوان حریم خصوصی تلقی شود. لذا اطلاعات مشتریان و ابزار ارتباط دو سویه برای فروشندگان فرآهم شده است تا هم تونایی بازاریابی فروشندگان افزایش پیدا کرده و هم از حریم خصوص مشتریان محافظت گردد.

هزینه اشتراک بن‌تیک برای فروشندگان به چه صورت در نظر گرفته می‌شود؟

استفاده از تمامی ابزارهای بن تیک برای فروشندگان که مراحل ثبت نام را سپری کرده باشند رایگان است. مدل درآمدی بن تیک مبتنی بر کمیسیون فروش بوده که طی قرارداد با فروشنده مشخص میشود.

هزینه مربوط به عودت چگونه بازگردانده می‌شود؟

طی توافق بین فروشنده و خریدار صورت میگیرد (خارج از سامانه بن تیک)

تا چه زمانی مشتریان اجازه عودت کالا را دارند؟

بازه زمانی عودت کالا با توجه به نوع آن و شرایط خاص فروشنده، میتواند متفاوت باشد. در یک قاعده کلی، ۷ روز برای ارجاع کالا در نظر گرفته شده است.

هزینه ارسال به چه صورت در نظر گرفته می شود؟

هزینه ارسال کالا به صورت جداگانه و با توافق فروشنده و خریدار قابل پرداخت است.

آیا امکان پرداخت اینترنتی و فروش در این سامانه وجود دارد؟

بله، مشتریان توسط اپ موبایل بن تیک، فروشگاه و محصولات و یا خدمات شما را بررسی و اقدام به خرید و پرداخت اینترنتی مینمایند.

تسویه با بن تیک در چه زمانی صورت میگیرد؟

تلاش تیم فنی و مدیریتی بن تیک بر این است تا عملیات تسویه در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرد. 

آیا امکان استفاده از CRM وجود دارد؟

بله، یکی از نرم افزارهای ارائه شده به فروشندگان، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان است که به افزایش رضایت مشتری و در نهایت اعتبار برند کمک شایانی مینماید.

از چه روش‌هایی می‌توانم برای ارسال کالا به مشتریان استفاده کنم؟

روش ارسال کالا بر اساس تصمیم فروشنده صورت میگیرد. میتوانید از خدمات پست و یا پلتفرم های ارسال کالا در تمامی شهر ها استفاده کنید.

ماموریت ما رشد و رونق کسب و کار شماست

کارشناسان فروش درخواست شما را بررسی و فروشگاه اینترنتی شما را در بازار هوشمند بن تیک ایجاد می نمایند.

شروع